Yasie

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Stockevik Maj 2011

Av B Said - 28 juni 2011 16:56

Hej igen!

Jag sitter här och tänker lite över vad kul det vore att åka ut och fiska igen.

Det är något jag brukar göra med pappa och jag älskar att spendera dagen ute i skärgården. Vi brukar åka till en plats som heter stockevik, det ligger utanför göteborg om jag inte har fel. Långt utanför =). Här kommer bilder på vår lilla utflykt som vi hade sist. Då var det jag, pappa, min man och en vän till pappa som var med.

Stockevik, tar oss ungefär en timme att köra dit. 


Yasie in person. 


Världens bästa pappa! 


Jag och älsklingen. 


Jag hade med mig studieanteckningar och hade tänkt plugga istället för att fiska, jag tänkte att det vore bättre än att sitta hemma i det fina vädret. Men jag hann gå runt lite och fotografera i skärgårdsnaturen. 


Här hade pappa fångat en stor torsk!


   

Älsklingen visar upp the catch of the day. 


  Jag och pappa!


Vi stannade inte länge den dagen, det pga pappas vän som hade ont i ryggen. Så vi åkte hem runt 5-tiden (Annars hade pappa och min man fortsatt fiska fram till kvällen.). Det var en härlig dag det =).


Ha det bra!

 
 
Katie G. Eriksson

Katie G. Eriksson

28 juni 2011 20:51

Svar; Tack, roligt att du gillar min blogg =) Jag har bott i en liten "by" som heter Stockevik :-P precis samma namn på den platsen du också varit på =) hihiiii :D

Hoppas du har haft en bra dag!
Kraaam, Katie

http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

28 juni 2011 22:35

Din blogg är jätte fin mashaAllah.

Ha varandra på bloglovin? Gillar verkligen din blogg!

http://anelliea.bloggplatsen.se

B Said

1 juli 2011 14:47

Bloglovin låter kul, måste bara lista ut hur det funkar först haha.

 
Zaynab

Zaynab

29 juni 2011 22:20

Sån fin fiskedag :D Min make tokälskar att fiska, jag är lite seg på den fronten, har inget tålamod. :D Fin blogg!

http://www.zaynabsblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av B Said - 5 juli 2011 09:57

Ny blogg! Nu är det som så att jag har blivit mer intresserad i blogg.se! Jag har svårt för att lämna sådant som jag är van vid och byta till något nytt, men jag känner att det behövs =)   Kom över till min nya bloggadress och säg gärna vad ...

Av B Said - 5 juli 2011 09:24

  Ibland tänker jag att vore kul att ta en liten kurs i makeup. Jag har inga större svårigheter med sminkning men det vore kul att lära sig mer, och få ett diplom dessutom =). Kanske borde jag fokusera på körkortet istället? =/ Jag var inne på L...

Av B Said - 5 juli 2011 08:41

Hej! Jag vaknade tidigt idag, inte för att det är ovanligt, jag är en morgonmänniska som inte gillar att sova bort mornarna. Varför sova bort den mest underbara tidpunkten på dagen? Det är då det är så underbart ljust ute (de dagar det är soligt) o...

Av B Said - 4 juli 2011 12:26

Hej! Nu ska halvsjuka Yasie iväg till jobbet. Maten är snart klar men jag har ändrat mig och tänker inte ta med mig något till jobbet. Jag får äta när jag kommer hem istället =). Nu ska jag bara göra mig klar, ta på mig och sånt där. Jag vet som va...

Av B Said - 4 juli 2011 10:35

Hej!   Vanligtvis med tanke på min olivfärgade hy så föredrar jag varma färger när det gäller kläder, accessoarer och smink osv. Och då är min absoluta favoritfärg grönt, speciellt militärgrönt! Men nu i sommar så är jag väldigt förtjust i blått,...

Presentation


Hej! Yasie B.said heter jag och är född i Sverige med föräldrar från Tunisien och Marocko. Jag är en spontan och glad tjej som studerar till sjuksköterska och gör mycket annat vid sidan av.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards