Yasie

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av B Said - 11 juni 2011 19:05

  Wallpaper from Smashing Magazine


Har skrapat ihop en lista på vad jag ska göra under mina lediga dagar =)


  • Köpa en camera
  • Sola (mina ben behöver färg så det skriker om dem)
  • Göra pappersmasker
  • Läsa en bok
  • Storkonsumera glass
  • Göra en presentask (till en present jag har köpt.)
  • Klippa håret.
  • Restaurangbesök
  • Träffa kompisar
  • Lata mig
  • Baka, baka och återigen baka!
  • Se minst 10 filmer (har mycket att ta igen)

Vad tycks? Jag vet att jag inte kommer att göra allt det här, det blir aldrig som man har planerat. Men kanske hinner jag få något gjort =).

Av B Said - 11 juni 2011 18:07

Idag vaknade jag tidigt och läste på så gott jag kunde, sedan pendlade jag till Borås och skrev den sista tentan för den här terminen! farmakoligi 7,5 hp.

Nu ska det bli skönt att inte tänka på studierna mer, ja inte på ett tag i alla fall. 2veckors semester ska jag nu ha och under den här tiden har jag lovat mig själv att inte göra något annat än att bara njuta av sommaren och göra allt som jag velat göra! Hmm..kanske ska jag skriva en lista, så jag inte glömmer något? =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Yasie B.said heter jag och är född i Sverige med föräldrar från Tunisien och Marocko. Jag är en spontan och glad tjej som studerar till sjuksköterska och gör mycket annat vid sidan av.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards