Yasie

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av B Said - 12 juni 2011 22:24

Har just kommit hem och sitter här och läser lite.

Jag har inte gjort något speciellt idag, jobbat på morgonen, handlat mat på eftermiddagen och åkt med mina föräldrar till akuten. En nära vän till mina föräldrar har nämligen haft symtom för någon hjärtsjukdom hela dagen, det där typiska strålande och tryckande smärtan över bröstet och vänstra arm. Förhoppningsvis kommer allt att bli bra för honom, han får helt enkelt sluta stressa så mycket!


Det jag sitter och läser nu är inte om hjärtsjukdomar, utan om hur lagen ser ut kring publicering av bild på nätet. Jag har tydligen, liksom många andra, gjort det felet att jag har publicerat bilder utan att först fråga om lov. Först trodde jag att det var okej så länge man skrev vart bilden kommer ifrån, men så funkar det tydligen inte. Så bilder som jag har lagt upp ska tas bort (inte så många=P) och så får det vara en massa bokstäver tills jag får tag på en kamera =).


Nu ska det bli pizza och sedan glass! Pizzan bakar pappa och glassen har jag handlat, SIAs goda gräddkolaglass! Mmmm.


Ha det så bra så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Yasie B.said heter jag och är född i Sverige med föräldrar från Tunisien och Marocko. Jag är en spontan och glad tjej som studerar till sjuksköterska och gör mycket annat vid sidan av.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards